לְמָה את עושה את מה שאת עושה?

למה את עוסקת במה שאת עוסקת?

"כדי להרוויח כסף ממה שאני אוהבת",

"כדי להגשים חלום שיהיה לי קראוון",

"כדי שאוכל לשלוח את כל הילדים שלי לאיזה חוגים שהם רוצים",

אלו חלק מהתשובות שהרבה מאיתנו עונות וזה בסדר ואמיתי ונכון,

אבל מה עומד מאחורי זה? מה מניע אותי בבוקר? החלום הגשמי שלי או הרגש שלי?

אם נתסמך רק על החלום הגשמי שלנו – לא תמיד נמצא את הכוח והרצון לשווק, כי קמנו הפוכות, עייפות, בוסת, אחרי ריב עם הבן/בת זוג ועוד מלא סיבות להישאר במיטה עם קפה עוגה ונטפליקס (ותודו שלא קשה לנו למצוא סיבות). 🙂

אבל אם נסתמך גם ובעיקר על ה"לְמָה" אני עושה את מה שאני עושה – אז גם כשנקום על צד שמאל ולא נרצה לעשות כלום, אם רק נזכר כמה אנחנו יכולות להשפיע על אחרים – אם רק נזכר כמה אנחנו רק צינור ואין "אותנו" בכלל, אז השיווק שלנו יהפוך לאמיתי, כייף, ובעיקר מחבר.

ואיך תדעי מה ה- "לְמָה" שלך?

בדר"כ הרגשות שלנו הם אלו שמניעים אותנו, דווקא הרגשות הכואבים יותר, הרגשות שמצביעים על הפער בין המצוי לרצוי בחיים שלנו, הכאב הזה – כשהוא מטופל נכון – הרבה פעמים הופך להיות הכוח המניע של העסק שלנו.

אחד המוצרים שאני הכי אוהבת בסטודיו שלי, זה פגישות אימון נשי מנטלי עסקי- פגישה שעושה סדר בבלגן ועוזרת לנשים להגשים את החלום העסקי שלהן. אני כל כך אוהבת את המוצר הזה כי הוא הכי בא מהכאב שלי! הכאב שלי כשעבדתי בעבודות שסבלתי בהם, עבודות שכל ערב הייתי חוזרת הבייתה ובוכה כי שוב לא ספרתי נכון בקופה של החנות, או בגלל גננת שעבדתי איתה שהפכה אותי לעבד הנקיון שלה, או כי לא הצלחתי למכור פלאפונים כמו שציפו ממני בתור נציגת שירות (אבל היי, שם הכרתי את בעלי אז לא הכל רע), בגלל שהרגשתי בסופו של יום עבודה שאני לא מגשימה את עצמי, לא יודעת מי אני וגם אחרים לא יודעים.

ניצבת שם כל יום אישה שאף אחד לא באמת יודע מיהי, רק חושבים עליה כל מיני דברים שהיא לא באמת, וגם היא כבר חושבת ככה על עצמה.

 

אבל הנשמה שלנו יודעת טוב מאוד מי אנחנו וברגעים של קרן אור, אנחנו נזכרים בנו באמת, אנחנו נזכרים שאנחנו הרבה יותר מבנאדם שהולך לעבוד כדי להרוויח כסף בשביל לקנות אוכל בסופר. והכאב הזה שהיה לי מכל העבודות האלה שעבדתי בהם, גרם לי לצאת ללמוד מקצוע חדש (עיצוב גרפי) בזמן שאני מגדלת 4 ילדים + עובר, עובדת במשרה מלאה בעבודה תובענית עם בוסית רעה שבזכותה למדתי לעמוד על שלי ולהציב גבולות (אז תודה לך – את לא באמת רעה) והיום יש לי ב"ה עסק מצליח. אם תלמדי משהו שאת אוהבת פעם בשבוע, הפעם הזאת תיתן לך כוח לכל שאר השבוע. לכן כשאני רואה אישה, כל אישה! שרוצה להגשים את עצמה, שמרגישה שהיא חיה כרגע לא באור הזרקורים של עצמה, הכאב שלי מתעורר ומבפנים , מהתוך תוכי שלי, אני מרגישה שאני רוצה לעזור לה, אני רוצה להיות שם בשבילה, ללמוד אותה מה לעשות, ללמד אותה טכניקות שיווקיות, ללמד אותה להתגבר על מכשולים רגשיים ומנטליים שאני בעצמי הצלחתי להתגבר עליהם. לא הכל אני יודעת, לא הכל אני עושה- היי, אני לא מעלה סרטונים:) אבל אני משווקת מהכאב שלי, מהרצון האמיתי לעזור לעוד נשים כמוני ואני עוזרת לעוד נשים למצוא את "לְמָה" שלהן, ולפתח את העסק שלהן.

וגם את, תשווקי מתוך הכאב שלך, לא "בכדי לקבל" אלא באמת "כדי לתת", תיהיי שם בשביל הלקוחות שלך ותתני להם את  הרפואות שאת קיבלת מהכאב שלך, מהזעקה הפנימית שלך.

אז איך תדעי מה ה- "לְמָה" שלך?

פשוט…. תרגישי !

צליל בלום

צליל בלום

היי אני צליל בלום. אימא ל5, מעצבת גרפית, מאמנת אישית, מדריכה נשים לעיצוב בקאנבה ושיווק אותנטי ברשתות החברתיות. אוהבת לכתוב ולעזור לעוד נשים להגשים את החלומות שלהן. ממש ברגע זה אתן נמצאות בחלום שלי, החלום לפתוח בלוג. אז בואו נדבר על מה שבאמת מעניין אותנו. אימהות, עצמאיות, משווקות אותנטיות, מגשימות חלומות.. הבלוג הזה הוא למענכן ובשבילכן. אוהבת, צליל
תודה על הרשמתך

מתנה!!! תבנית לעיצוב פיד לאינסטגרם.

לא עוד להתבחשבש עם קאנבה. לא עוד לעשות פיד לא מעוצב באינסטגרם, לא עוד! מה כן? קבלו מתנה שווה במיוחד, תבנית לעיצוב פיד לאינסטגרם עם הסבר מפורט איך להפוך אותו לייחודי לעסק שלך. נכון שאתם רוצים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות